کد مطلب: 107260
امام جمعه شهر اردل :
قطع صله رحم به منزله فساد روي زمين است/بسيج نماد عيني و عملي کاروان اهل بيت (ع) است
تاریخ انتشار : 1393/08/30
نمایش : 1264
بسيج نماد عيني و عملي کاروان اهل بيت (ع) است زيرا اين نهاد مقدس همانند امامان معصوم تنها هدفش ولايتمداري و پيمودن مسير حق است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي  هفت چشمه، حجت‌الاسلام  موسي سلمانپور ظهر امروز در خطبه‌هاي دشمن‌شکن نماز عبادي سياسي جمعه  اردل  اظهار کرد: يکي از شئونات تقوا اين است ک از گناه جلوگيري کند و به عبارتي با شيطان مبارزه نمايد.
سلمانپور  بيان کرد: تقوا در حقيقت يعني صيانت از ارزش‌ها و مبارزه با ضدارزش‌ها، بر طبق روايات يک مؤمن خود و اهل خانه‌اش را با تقوا از آتش گناه دور مي‌سازد.
وي در ادامه با بيان اينکه قطع صله رحم  به منزله ي فساد در روي زمين است  افزود:صله رحم از سفارشات نبي مكرم(ص) و اهل بيت عصمت و طهارت(ع) و وظيفه مهم اجتماعي مردم است و از ديدگاه روايات اسلامي براي مؤمن در دنيا و آخرت، فلاح و رستگاري و تسريع در حسابرسي را در پي دارد.
 امام جمعه اردل در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با تبريک هفته بسيج و گراميداشت ياد و خاطره امام راحل در تشکيل بسيج مستضعفين در پنجم آذر ماه گفت: بسيج يک قدرت منطبق بر نياز جامعه است؛ لذا جامعه در هر موقعيت و زماني نياز به بسيج داشته باشد وارد مي‌شود و نياز را با بصيرت و در صحنه بودن برطرف مي‌کند.
اين مسئول ادامه داد: بسيج در همه عرصه‌هاي انقلابي و اسلامي در قالب گروهي فداکار و مخلص حضور مي‌يابد.
وي با بيان اينکه بسيج در مسير حق است افزود:بسيج نماد عيني و عملي کاروان اهل بيت (ع) است زيرا اين نهاد مقدس  همانند امامان معصوم تنها هدفش ولايتمداري و پيمودن مسير حق است.
حجت الاسلام سلمانپور در پايان با اشاره به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي در مورد بسيج و بسيجيان گفت: بسيجيان خدمات شايسته‌اي به کشور و انقلاب کرده‌اند و اميدوارم خداوند آنها را با اول بسيجي عالم حضرت علي (ع) محشور گرداند.
انتهاي پيام
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg